Pagina's

zaterdag 29 januari 2011

huisvlijt


ja ja daar is ze weer. de nieuwe baan van mevrouw verburg vraagt behoorlijk wat energie en behoorlijk veel tijd.
maar nu dan toch een momentje gevonden om even wat te bloggen.
eindelijk is een week of twee geleden de buttonmachine gearriveerd waar al weken met spanning op werd gewacht. een foutje bij tnt was er de oorzaak van dat het allemaal een heel stuk langer duurde dan vooraf was bedacht. maar het was het wachten waard! inmiddels is de tweede portie buttons besteld én al binnen.  de manie is namelijk overgeslagen op de dames van mevrouw verburg, dus de productie is hoog..




4 opmerkingen:

  1. Leuk! Buttons maken is verslavend. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yo mevrouw Verburg! Wat een geweldig kneuterige dingen maak jij toch! Waarom wist ik dit nog niet? Jij mag mijn retrorokje dupliceren, want ik wil er nog eentje! Sprak Marion gisteren en wij gaan wel even een party roggelen! Vooral dooooooorrrrgaaaan!!
    Greetz, Judith de B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk blog en leuk dat je mijn volger bent geworden, ik ga je zeker ook volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank en van harte welkom! mv is wat druk zoals gezegd maar als dat is gewend gaat de frequentie vast weer omhoog!

    BeantwoordenVerwijderen